vineri, 14 ianuarie 2011

Geanta realizata in tehnica mixta piele-croset













Este o gentuta crosetata din bumbac mercerizat in combinatie cu piele.
Am ales sa folosesc un contrast complementar (rosu- verde) avand cateva nuante din fiecare culoare.
Sub patratele am cusut fasii din piele, pe fiecare etaj o alta culoare inversand ordinea culorilor pe cealalta parte ( astfel se poate purta si pe o parte si pe cealalta)
Conceptul mi-a placut enorm, a fost o idee pe moment si astfel am reusit sa conturez o gentuta folosind petice de piele pe care nu le puteam utiliza independent.
Am gaurit cu o preducea echidistant pe marginea dreptunghiurilor din piele si le-am unit printr-un lant croset (cate un piciorus in fiecare gaura).

Modelul crosetat al fetelor gentutei este facut astfel:
-trei randuri : piciorus inalt (dublu)
-al patrulea rand se lucreaza tot cu piciorus inalt dar se lucreaza patru picioruse da - patru nu , astfel se formeaza un rand cu patratele in spatele caruia putem aseza pielea ( o coasem) la vedere.
Se continua astfel pana la formarea unui dreptunghi.
De marginile dreptunghiului am prins prin coasere ( manuala) pe margine pielea deja crosetata pe margini.

Niturile ( cele care prind toarta de geanta) le-am batut cu ciocanul, dar nu direct pe ele, am pus o bucata de piele groasa deasupra si dedesubt sa amortizeze socul si sa nu se deformeze, sau sa se imprime piciorusul nitului pe partea vizibila .
Ochetii ( gaurelele prin care trece catarama) le-am montat cu un cleste special.



Manerele pentru geanta sunt realizate din piele cu model crosetat pe margini.
Dimensiunile manerelor: 50 cm lungime , latimea clapitei ce se va prinde pe geanta 2.5 cm.
In interiorul manerului am bagat un cablu de 0.6 cm in diametru pe care l-am imbracat in pielea crosetata pe margine pe care am unit-o prin coasere.

Creatie, realizare si explicatii de Ucabesty membra a forumului Lucrudemana

Niciun comentariu: