marți, 28 decembrie 2010

Gentile Ioanei - Geanta rosie tricotata din lana

Pentru a-si mentine forma am intarit-o cu bucati de plastic semitare, pe care l-am dublat cu fetru pe partea cu impletitura. Captuseala este din bumbac imprimat pentru quilturi si am dublat-o si pe aceasta cu fetru, pentru a nu se simti plasticul la interior. Manerele si catarama sunt desenate de mine, taiate de prietena mea care lucreaza la o fabrica de mobila, apoi slefuite si lacuite cu lac colorat (nuc) de catre mine. Bridele de prindere a manerelor sunt dublate cu captuseala intarita cu intaritura termocolanta, pentru a nu se deforma sub greutatea gentii. Pentru o finisare mai frumoasa am dublat si bareta cu captuseala intarita. Benzile pentru fermoar sunt la exterior din impletitura, iar la interior din captuseala intarita.
Partile gentii din impletitura nu sunt cusute, ci sunt prinse intre ele cu i-cord, de aceea are acele muchii rotunjite iesite putin in afara, ce duc cu gandul la vipusca (cred ca acesta e termenul corect)

I-am pus si picioruse, pentru a o proteja cat de cat si a nu se murdari atunci cand o asez undeva. Isi pierd insa un pic din inaltime deoarece se afunda putin in impletitura.



Niciun comentariu: