vineri, 3 decembrie 2010

Accesorii, decoratiuni: Funda din saten



Se termocoleaza doua dreptunghiuri din saten, diferite putin ca marime. Se cos intai pe mijoc, unde se vede in poza, lasandu-se 2-3 cm liberi la mijloc, apoi se cos lateralele, se intorc pe fata si se calca.
Bucatica mica, de asemenea intarita, va fi mijlocul fundei. Din saten neintarit am facut si bucata ce va forma coditele.



Am pus partile una peste alta:



Le-am incretit usor mergand inainte si inapoi cu acul:



Am fixat coditele pe banda de mijloc:



Apoi am cusut-o si pe ea la dimensiunea necesara:



Am intors pe fata:



Am bagat funda prin bentita si-am fixat putin ascuns cu ata sa nu "fuga":





Gata! Se poate coase direct unde-i nevoie, se poate prinde cu capse, cu arici, cu ace de brosa sau cu ace de siguranta si se muta dupa bunul plac.


tutorial prezentat de Karina, membra a
forumului lucrudemana

Niciun comentariu: