sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Gherghef de tricotat



Intai am vazut modelul pe net si mi-am zis ca nu-i greu de manufacturat. Apoi
am rugat si am pus la treaba barbatii din viata mea(mai mult consortul, tatal a fost doar ajutor de tamplar ) si ei au debitat lemn, au taiat cu flexul, au smirgheluit si au batut nituri. Apoi am aplicat niste lac si am fixat provizoriu cu 2 cuie lungi si subtiri. Mai trebuie lucrat la gherghef, am sa-i schimb partile laterale, de lemn cu niste piulite mai groase, ca sa micsorez distanta dintre placi(cu cat e distanta mai mare cu atat iese mai larg lucrul, sau trebuie folosit fir mai gros). Apoi am impletit asa ceva:



Merge foarte repede odata ce ai pus ochiurile. Asta este modelul ciorapesc, la fel si pe fata si pe dos, totusi cum am scris mai sus, iese prea larg datorita distantei mari dintre barele de lemn. Am terminat fularul, imi place tare mult structura, e asa moale si aerisit, iti vine sa-l mangai...








Ca imbunatatiri ulterioare, am scos bucatile de lemn si le-am inlocuit cu piulite mai multe, la mijloc si cateva la capatul surubului, ca sa-l tina in loc. Si am continuat cu un nou fular:



Laly's Workshop


Mai multe informatii despre dispozitivele de tricotat gasiti aici

Niciun comentariu: